به بزرگترین سایت موزیک و فیلم هم یه سری بزنید

مدیریت حرفه ای اکانت جیمیل با Gmail Notifier Pro v5.03
بیا تو داغ داغ
bandarbax.loxblog.com

Gmail Notifier Pro نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است. نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید.

 

 

download مدیریت حرفه ای اکانت جیمیل با Gmail Notifier Pro v5.03 لینک دانلود – 6.9 مگابایت

 




تاریخ: چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:Gmail Notifier Pro v5,03,
ارسال توسط Ali

نرم افزار Folder Lock 7.1.1 محصول شرکت Everstrike Software می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به مخفی سازی فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران , قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف، فایل ها، پوشه ها و درایو ها , قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای افزایش امنیت , پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS , دارای درجه بندی های مختلف امنیتی , حفاظت از فایل های شما در WinDows و Dos , امکان قرار دادن رمز برای حذف نمودن فایل ها , در بردارنده گزینه های مخفی Shred files , AutoLock , Auto Shutdown PC , Lock your PC, Erase PC tracks و متن فهرست انتخاب در اینترنت اکسپلورر , فایل های قفل شده در نرم افزار غیر قابل برگشت، غیر قابل تعویض نام، غیر قابل کپی کردن، مخفی و غیر قابل دسترسی می باشند , حفاظت کامل از فایل ها در Hard Disk, NoteBook, Cd Rw’s, Disk, Usb Flash Driver و … اشاره کرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Lock:
- رمزگذاری یا قفل فایل ها و پوشه ها
- قابل استفاده برای کاربران ساده یا حرفه ای
- عدم حذف فایل های قفل شده در صورت نصب برنامه
- عدم ذخیره ی پسورد بر روی رجیستری یا دیسک
- بهره مندی از خاموش شدن یا حفاظت خودکار
- قابلیت ارسال امن فایل های قفل شده از طریق ایمیل
- حفاظت از فایل های قفل شده در برابر کامپیوترهای شبکه
- قفل گذاری و پنهان کردن فایل به صورت همزمان
- فایل های قفل شده و پنهان شده غیر قابل حذف، غیر قابل خواندن و غیر قابل جابه جا شدن هستند
- اشغال کردن فضای هارد دیسک تنها تا 3.5 MB
- قابلیت افزودن سایز فایل های قفل شده با افزودن فایل ها و فولدرهای دیگربه آن
- هماهنگی با ویندوزهای Vista / 2003 / XP / 2000 / NT
- سازگاری با سیستم فایل های FAT16 ،FAT32 ،NTFS و EFS
- و …

 

 

دانلود  Folder Lock 7.1

 




تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط Ali

دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v6.0.2 Final

 

| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین مرورگر جهان |

همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Ali

 

 

nVIDIA ForceWare Quadro Graphics Driver 267.66 WHQL for XP,7,vista با استفاده از این درایور می توانید کلیه کارتهای گرافیکی با بردهای مختلف که دارای چیپست GeForce شرکت NVIDIA می باشند را در ویندزو به طور کامل نصب کنید. این درایور حتی کارتهای سری SLI را نیز در ویندزو نصب می کند.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

دانلود

حجم749کیلوبایت

لطفا نظر بدبن!!!

 




تاریخ: 19 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

دانلود

حجم227کیلوبایت

برای استفاده از این انتی ویروس فقط کافی است انرا از حالت زیپ در بیارین و نیازی به نصب نداره

باتشکر از شما و (نظراتتون)

 

 




تاریخ: دو شنبه 19 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته با Ledset Software Cam Wizard 9.02

Ledset Software Cam Wizard 9.02 نام نرم افزار قدرتمند می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا با دوربین های مختلف و حتی وب کم های کوچک و ارزان اقدام به ایجاد یک سیستم مدار بسته امنیتی نمایند. این نرم افزار با قابلیت ارائه مدیریت بر تصاویر دوربین ها و ویژگی های محصر به فرد دیگر به راحتی توان ایجاد یک سیستم امنیتی مناسب و کوچک را برای کاربران محیا می کند.
یکی از مهمترین ویژگی های موجود در این نرم افزار توانایی motion detection می باشد که در واقع همان شناسایی حرکت ها می باشد ، بدین شکل که می توان نرم افزار را به گونه ای تنظیم نمود که بعد از مشاهده یک حرکت در تصویر اقدام به ضبط تصاویر از محیط نظارتی دوربین نماید. همچنین این نرم افزار در صورت پشتیبانی دوربین مورد استفاده کاربر از دریافت صدا ، قادر به ضبط صدا به همراه تصاویر نیز می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت LEDSET Software می باشد.

دانلود نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Ledset Software Cam Wizard 9.02 در لینک زیر:
دانلود 

حجم نرم افزار7.33مگابایت

 




ارسال توسط Ali

دانلود

 

با این برنامه می تونین هر چی که خواستین به انگلیسی تایپ

کنین و کلمه ی شما رو به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی و با چند صدا تلفظ می کنه

امیدوارم خوشتون بیاد. لطفا نظر بدین

 




تاریخ: 7 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

 

فایلهای فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده و با دادن نسخه ی جدید تر از طرفداران این محصول پشتیبانی می کند .نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.نرم افزار فلاش بیشترین مورد استفاده در بین کاربران اینترنت را دارد بگونه ای که بیش از ۹۸ درصد از رایانه های خانگی بر روی خود این نرم افزار را بصورت نصب شده دارند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 6 شهريور 1389برچسب:,
ارسال توسط Ali

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 960
بازدید کل : 258982
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران